ІНФОРМАЦІЯ

ІНФОРМАЦІЯ - Класс учебник | Академический школьный учебник скачать | Сайт школьных книг учебников uchebniki.org.ua
Смотреть онлайн
Поделиться с друзьями:
ІНФОРМАЦІЯ:
Презентация на тему ІНФОРМАЦІЯ к уроку по педагогике

Презентация для классов "ІНФОРМАЦІЯ" онлайн бесплатно на сайте электронных школьных презентаций uchebniki.org.ua

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркома
1 слайд

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів по відділу освіти м.Новогродівка за 2013 рік

НОРМАТИВНО _ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Рішення виконавчого комітету Новогродівської міської ради від 21.08
2 слайд

НОРМАТИВНО _ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Рішення виконавчого комітету Новогродівської міської ради від 21.08.2012 №133 «Про затвердження заходів щодо виконання реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів в м. Новогродівка на 2011-2015 роки. Наказ відділу освіти м.Новогродівка №192 від 30.10.2012 року. “Про затвердження Заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів по відділу освіти м.Новогродівка”

ЗАХОДИ Щодо виконання концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії,
3 слайд

ЗАХОДИ Щодо виконання концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів в м. Новогродівка на 2011-2015 роки Найменування заходів Термін виконання Відповідальні виконавці 1. Забезпечити участь соціальних педагогів та практичних психологів шкіл в діяльності міської координаційної ради боротьби з наркоманією. постійно Практичні психологи, соціальні педагоги, заступники директорів з виховної роботи. 2. Виконувати в повному обсязі Заходи щодо посилення боротьби з незаконним обігом наркотиків, психотропних речовин і прекурсорів в м.Новогродівкана 2011-2015, затверджені рішенням виконкому 19.01.2011 №9 «Про підсумки виконання заходів боротьби з незаконним обігом наркотиків вм.Новогродівка постійно Загальноосвітні навчальні заклади 3 Забезпечення проведення первинної профілактики та запобігання вживанню наркотичних засобів та психотропних речовин серед дітей та учнів, проведення роз’яснювальної роботи і пропагування здорового способу життя. постійно Педагоги – організатори, Практичні психологи, соціальні педагоги, заступники директорів з виховної роботи.

4 Взяти участь у перевірці розважальних закладів та місць проведення дозвілля з метою припинення фак
4 слайд

4 Взяти участь у перевірці розважальних закладів та місць проведення дозвілля з метою припинення фактів торгівлі або вживання наркотичних засобів і психотропних речовин та своєчасного виявлення неповнолітніх споживачів наркотиків та психотропних речовин. Протягом 2011-2015 року соціальні педагоги, заступники директорів з виховної роботи. 5 Взяти участь в профілактичних рейдах «Вулиця», «Вокзал», «Канікули» з метою запобігання виникненню негативних явищ у підлітковому середовищі. Протягом 2011-2015 року соціальні педагоги, заступники директорів з виховної роботи.

Система роботи щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню нар
5 слайд

Система роботи щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів

Зміст соціально-педагогічної профілактики алкоголізму й наркоманії: - формування установок (відношен
6 слайд

Зміст соціально-педагогічної профілактики алкоголізму й наркоманії: - формування установок (відношень, мотивів, моделей поведінки) на життя без наркотиків; - поширення профілактичної інформації (друкована продукція, засоби масової інформації, міжособистісні стосунки, інші форми соціальної роботи); - формування умінь і навичок здорового способу життя, - застереження формування пронаркотичних моделей поведінки; - ініціювання педагогІчно-змістовної діяльності з профілактичної роботи; - організація заходів щодо виконання програми нормальної поведінки; - включення до міжнародних проектів питань з профілактики наркотизації, поширення передового міжнародного досвіду з зазначеної проблеми; - превентивна робота з проблем пияцтва, алкоголізму, вживання тютюну серед неповнолітніх і молоді; - пропагандистські заходи до міжнародних свят, Всесвітніх днів без тютюну (програма ВОЗ), алкоголю, наркотиків.

система профілактичної роботи ( первинна профілактика)
7 слайд

система профілактичної роботи ( первинна профілактика)

система профілактичної роботи (Вторинна профілактика)
8 слайд

система профілактичної роботи (Вторинна профілактика)

Робота з батьками
9 слайд

Робота з батьками

роботА щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії,
10 слайд

роботА щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів В школах міста

Моніторингові дослідження 2013 року 1.Моніторинг залучення учнів 9-11 класів до вживання ПАР 2. Анке
11 слайд

Моніторингові дослідження 2013 року 1.Моніторинг залучення учнів 9-11 класів до вживання ПАР 2. Анкетування щодо визначення рівня знань учнів про ВІЛ/СНІД 3. Анкетування за інформаційно – просвітницькою програмою “Сімейна розмова”

ГОРОДСКОЙ ОТДЕЛ ОБРАЗОВАНИЯ.ММК. 2013 ГОД МОНИТОРИНГ ВОВЛЕЧЕННОСТИ УЧАЩИХСЯ 9-11 КЛАССОВ Г.НОВОГРОДО
12 слайд

ГОРОДСКОЙ ОТДЕЛ ОБРАЗОВАНИЯ.ММК. 2013 ГОД МОНИТОРИНГ ВОВЛЕЧЕННОСТИ УЧАЩИХСЯ 9-11 КЛАССОВ Г.НОВОГРОДОВКА В УПОТРЕБЛЕНИЕ ПСИХИЧЕСКИ АКТИВНЫХ ВЕЩЕСТВ

1.ЧЕМ ВЫ ПРЕДПОЧИТАЕТЕ ЗАНИМАТЬСЯ В СВОБОДНОЕ ВРЕМЯ?
13 слайд

1.ЧЕМ ВЫ ПРЕДПОЧИТАЕТЕ ЗАНИМАТЬСЯ В СВОБОДНОЕ ВРЕМЯ?

2. КАК ВЫ ДУМАЕТЕ, СКОЛЬКО ВАШИХ ОДНОКЛАССНИКОВ КУРИТ?
14 слайд

2. КАК ВЫ ДУМАЕТЕ, СКОЛЬКО ВАШИХ ОДНОКЛАССНИКОВ КУРИТ?

3. КУРИТЕ ЛИ ВЫ?
15 слайд

3. КУРИТЕ ЛИ ВЫ?

4.ПРИ КАКИХ ОБСТОЯТЕЛЬСТВАХ ВЫ ВПЕРВЫЕ ПОПРОБОВАЛИ СПИРТНЫЕ НАПИТКИ?
16 слайд

4.ПРИ КАКИХ ОБСТОЯТЕЛЬСТВАХ ВЫ ВПЕРВЫЕ ПОПРОБОВАЛИ СПИРТНЫЕ НАПИТКИ?

5.КАКОЕ ПОВЕДЕНИЕ ЧЕЛОВЕКА ПО ОТНОШЕНИЮ К СПИРТНЫМ НАПИТКАМ ВЫ СЧИТАЕТЕ НОРМАЛЬНЫМ?
17 слайд

5.КАКОЕ ПОВЕДЕНИЕ ЧЕЛОВЕКА ПО ОТНОШЕНИЮ К СПИРТНЫМ НАПИТКАМ ВЫ СЧИТАЕТЕ НОРМАЛЬНЫМ?

6.СЧИТАЕТЕ ЛИ ВЫ, ЧТО НАРКОТИКИ – ЭТО СЕРЬЕЗНАЯ ПРОБЛЕМА ДЛЯ МОЛОДЕЖИ НАШЕГО ГОРОДА?
18 слайд

6.СЧИТАЕТЕ ЛИ ВЫ, ЧТО НАРКОТИКИ – ЭТО СЕРЬЕЗНАЯ ПРОБЛЕМА ДЛЯ МОЛОДЕЖИ НАШЕГО ГОРОДА?

7.КАК ВЫ СЧИТАЕТЕ. НАСКОЛЬКО ТРУДНО ПОДРОСТКАМ В НАШЕМ ГОРОДЕ ДОСТАТЬ АЛКОГОЛЬ, СИГАРЕТЫ, НАРКОТИЧЕС
19 слайд

7.КАК ВЫ СЧИТАЕТЕ. НАСКОЛЬКО ТРУДНО ПОДРОСТКАМ В НАШЕМ ГОРОДЕ ДОСТАТЬ АЛКОГОЛЬ, СИГАРЕТЫ, НАРКОТИЧЕСКИЕ ВЕЩЕСТВА?

8. ЕСЛИ БЫ ВЫ ЗАХОТЕЛИ УЗНАТЬ, КАК ПРОТИВОСТОЯТЬ РИСКОВАНОМУ ПОВЕДЕНИЮ, ЧЬЕЙ БЫ ИНФОРМАЦИИ ВЫ ПОВЕРИ
20 слайд

8. ЕСЛИ БЫ ВЫ ЗАХОТЕЛИ УЗНАТЬ, КАК ПРОТИВОСТОЯТЬ РИСКОВАНОМУ ПОВЕДЕНИЮ, ЧЬЕЙ БЫ ИНФОРМАЦИИ ВЫ ПОВЕРИЛИ?

9. КАКИЕ, НА ВАШ ВЗГЛЯД, НЕОБХОДИМО ПРИНЯТЬ МЕРЫ, ЧТОБЫ УБЕРЕЧЬ МОЛОДЕЖЬ ОТ ПАГУБНОГО ВЛИЯНИЯ ПАВ?
21 слайд

9. КАКИЕ, НА ВАШ ВЗГЛЯД, НЕОБХОДИМО ПРИНЯТЬ МЕРЫ, ЧТОБЫ УБЕРЕЧЬ МОЛОДЕЖЬ ОТ ПАГУБНОГО ВЛИЯНИЯ ПАВ?

10. КАК НА ВАС ДЕЙСТВУЕТ ИНФОРМАЦИЯ О ПАВ, КОТОРУЮ ВЫ ПОЛУЧАЕТЕ ИЗ БЕСЕД В ШКОЛЕ?
22 слайд

10. КАК НА ВАС ДЕЙСТВУЕТ ИНФОРМАЦИЯ О ПАВ, КОТОРУЮ ВЫ ПОЛУЧАЕТЕ ИЗ БЕСЕД В ШКОЛЕ?

Отдел образования г.Новогродовка «Анкета по выявлению уровня знаний у учащихся по проблеме ВИЧ/СПИД»
23 слайд

Отдел образования г.Новогродовка «Анкета по выявлению уровня знаний у учащихся по проблеме ВИЧ/СПИД».

Участники опроса: учащиеся 9-11 классов школ города. Всего принимало участие в опросе – 193 ученика.
24 слайд

Участники опроса: учащиеся 9-11 классов школ города. Всего принимало участие в опросе – 193 ученика. Ответственные – психологическая служба отдела образования.

Является ли СПИД заразным заболеванием?
25 слайд

Является ли СПИД заразным заболеванием?

Болеют ли СПИДом дети?
26 слайд

Болеют ли СПИДом дети?

Болеют ли СПИДом женщины?
27 слайд

Болеют ли СПИДом женщины?

Можно ли заразиться вирусом ВИЧ: А. При пользовании общей посудой?
28 слайд

Можно ли заразиться вирусом ВИЧ: А. При пользовании общей посудой?

Б. При пользовании санузлом, ванной, бассейном?
29 слайд

Б. При пользовании санузлом, ванной, бассейном?

В. При пользовании общими предметами личной гигиены (мочалкой, расческой, полотенцем)?
30 слайд

В. При пользовании общими предметами личной гигиены (мочалкой, расческой, полотенцем)?

Д. При прикосновении к больному или рукопожатии?
31 слайд

Д. При прикосновении к больному или рукопожатии?

Е. Через воздух при разговоре, кашле, чихании?
32 слайд

Е. Через воздух при разговоре, кашле, чихании?

Ж. При укусах кровососущих насекомых?
33 слайд

Ж. При укусах кровососущих насекомых?

З. При переливании крови?
34 слайд

З. При переливании крови?

И. При сдачи крови?
35 слайд

И. При сдачи крови?

К. При инъекциях (уколов)?
36 слайд

К. При инъекциях (уколов)?

Л. В общественном транспорте?
37 слайд

Л. В общественном транспорте?

М. От человека, не имеющего видимых признаков СПИДа?
38 слайд

М. От человека, не имеющего видимых признаков СПИДа?

5. Передается ли вирус ВИЧ от матери к новорожденному?
39 слайд

5. Передается ли вирус ВИЧ от матери к новорожденному?

6. Снижает ли применение презервативов вероятность заражения вирусом ВИЧ?
40 слайд

6. Снижает ли применение презервативов вероятность заражения вирусом ВИЧ?

7. Влияют ли на распространение СПИДа погодные и климатические условия?
41 слайд

7. Влияют ли на распространение СПИДа погодные и климатические условия?

8. Можно ли по внешнему виду человека определить, что он заражен вирусом ВИЧ?
42 слайд

8. Можно ли по внешнему виду человека определить, что он заражен вирусом ВИЧ?

9. Поражает ли ВИЧ мозг человека?
43 слайд

9. Поражает ли ВИЧ мозг человека?

10. Характерны ли для СПИДа злокачественные опухоли?
44 слайд

10. Характерны ли для СПИДа злокачественные опухоли?

11. Может ли человек, зараженный ВИЧ не знать о своем заболевании?
45 слайд

11. Может ли человек, зараженный ВИЧ не знать о своем заболевании?

12. Есть надежные методы диагностики ВИЧ и СПИДа?
46 слайд

12. Есть надежные методы диагностики ВИЧ и СПИДа?

13. Следует ли опасаться общения в быту, зараженными ВИЧ?
47 слайд

13. Следует ли опасаться общения в быту, зараженными ВИЧ?

14. Нужно ли изолировать больных СПИДом в специальные больницы?
48 слайд

14. Нужно ли изолировать больных СПИДом в специальные больницы?

15. Имеются ли юридические основы для наказания людей, распространяющих ВИЧ?
49 слайд

15. Имеются ли юридические основы для наказания людей, распространяющих ВИЧ?

16. Можно ли предупредить передачу ВИЧ половом путем?
50 слайд

16. Можно ли предупредить передачу ВИЧ половом путем?

17. Можно ли предупредить передачу ВИЧ переливанием крови?
51 слайд

17. Можно ли предупредить передачу ВИЧ переливанием крови?

18. Можно ли защитить себя от ВИЧ с помощью прививки?
52 слайд

18. Можно ли защитить себя от ВИЧ с помощью прививки?

19. Можно ли полностью вылечить больного СПИДом?
53 слайд

19. Можно ли полностью вылечить больного СПИДом?

Спільна робота школи і родини з профілактики шкідливих звичок
54 слайд

Спільна робота школи і родини з профілактики шкідливих звичок

Люди впускают врага в свои уста, который похищает их мозг. Вильям Шекспир
55 слайд

Люди впускают врага в свои уста, который похищает их мозг. Вильям Шекспир

“Сімейна розмова” – це пілотний проект, який передбачає залучення батьків та їх дітей до питань форм
56 слайд

“Сімейна розмова” – це пілотний проект, який передбачає залучення батьків та їх дітей до питань формування свідомого ставлення підлітків до проблеми вживання алкоголю. Мета програми: забезпечення сучасного уніфікованого цілісного інформування та навчання учнів 7-х класів та їх батьків щодо переваг здорового способу життя. Подальший розвиток: результати проекту повинні наочно продемонструвати суспільству необхідність впровадження комплексних програм щодо оздоровлення нації. У тому числі освітніх програм для учнів середніх шкіл, ПТУ та студентів вишів на загальнонаціональному рівні.

Згідно з результатами опитування* в країнах ЄС найефективнішими методами зниження зловживання алкого
57 слайд

Згідно з результатами опитування* в країнах ЄС найефективнішими методами зниження зловживання алкоголю є проведення освітніх заходів *Alcohol price and consumer behavior, The Brewers of Europe / April 2009; N=3018

Згідно з опитуванням*, проведеним Gfk у різних країнах світу, батьки та друзі є найвпливовішими чинн
58 слайд

Згідно з опитуванням*, проведеним Gfk у різних країнах світу, батьки та друзі є найвпливовішими чинниками впливу на рішення молоді віком 15-17 років щодо споживання алкоголю *Roper Report Worldwide, Gfk / 2010

Україна та Росія є лідерами за споживанням міцного алкоголю *За даними PWC Порівняльна структура спо
59 слайд

Україна та Росія є лідерами за споживанням міцного алкоголю *За даними PWC Порівняльна структура споживання горілки, вина та пива по країнах. Частка напою, % Загальне споживання чистого алкоголю, л 12 9 7 9 7 7 8 9 7 10 18 13 Споживання пива, л 159 93 85 107 58 73 90 79 81 41 70 56

Аналіз вхідного анкетування учнів 7,8 класів ЗОШ №7,10 за програмою “Сімейна розмова”
60 слайд

Аналіз вхідного анкетування учнів 7,8 класів ЗОШ №7,10 за програмою “Сімейна розмова”

Чи є правильними на вашу думку твердження: так ні Важко відповісти 7 кл 8 кл 7 кл 8 кл 7 кл 8 кл 1 А
61 слайд

Чи є правильними на вашу думку твердження: так ні Важко відповісти 7 кл 8 кл 7 кл 8 кл 7 кл 8 кл 1 Алкогольна залежність – це невиліковна хвороба 32,2 37,5 67,8 55 7,5 2 Алкогольна залежність може бути тільки у дорослих 7,1 15 85,7 85 7,2 3 Людина, залежна від алкоголю, завдає шкоди тільки власному здоров’ю і життю 57,2 65 42,8 35 4 Слабоалкогольні напої є менш шкідливими, ніж міцний алкоголь 14,3 30 78,5 62,5 7,2 7,5 5 Вживання слабоалкогольних напоїв не призводить до розвитку алкоголізму 14,3 37,5 78,6 55 7,1 7,5 6 Ризик для здоров’я залежить від частоти вживання алкогольних напоїв 82,1 90 10,7 7,5 7,2 2,5

Адміністративній відповідальності підлягають особи, які досягли на момент вчинення адміністративного
62 слайд

Адміністративній відповідальності підлягають особи, які досягли на момент вчинення адміністративного правопорушення 1: 1:

Кримінальній відповідальності підлягають особи, яким до вчинення злочину виповнилось
63 слайд

Кримінальній відповідальності підлягають особи, яким до вчинення злочину виповнилось

Стан спяніння може слугувати підставою при скоєнні адміністративного порушення або кримінального зло
64 слайд

Стан спяніння може слугувати підставою при скоєнні адміністративного порушення або кримінального злочину для:

Людина має право купувати алкогольні напої з:
65 слайд

Людина має право купувати алкогольні напої з:

Чи згодні ви з наступним твердженням? так ні Важко відповісти 7 кл. 8кл. 7 кл 8кл 7 кл 8 кл. 1 Людин
66 слайд

Чи згодні ви з наступним твердженням? так ні Важко відповісти 7 кл. 8кл. 7 кл 8кл 7 кл 8 кл. 1 Людина, яка вживає алкоголь, більш упевнено почуває себе у спілкуванні з однолітками. 32,5 28,5 52,5 64,3 15 7,2 2 Алкоголь – одиніз способів зняття стресу. 27,5 4 55 96 17,5 3 Я негативно ставлюся до вживання алкогольних напоїв. 90 92,8 7,5 7,2 2,5 4 Я можу вживати алкогольні напої, якщо є можливість їх придбати. 12,5 100 77,5 10 5 Вживання алкогольних напоїв не може погано вплинути саме на мене – на відміну від когось іншого. 15 17,8 70 67,8 15 14,4

Мої друзі вживають алкогольні напої:
67 слайд

Мої друзі вживають алкогольні напої:

Я вживаю алкогольні напої
68 слайд

Я вживаю алкогольні напої

Алкогольні напої
69 слайд

Алкогольні напої

Реклама алкогольних напоїв впливає на моє рішення спробувати продукт, що рекомендують
70 слайд

Реклама алкогольних напоїв впливає на моє рішення спробувати продукт, що рекомендують

Найбільший вплив на мене щодо вживання чи невживання алкогольних напоїв
71 слайд

Найбільший вплив на мене щодо вживання чи невживання алкогольних напоїв

Висновки Недостатня поінформованість учнів про вплив алкогольних напоїв на організм людини. Недостат
72 слайд

Висновки Недостатня поінформованість учнів про вплив алкогольних напоїв на організм людини. Недостатня правова робота щодо адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх за вчинені порушення. Діє схема: “Це може статися будь з ким , але не зі мною. ” Найбільший вплив на учнів щодо вживання чи невживання алкогольних напоїв здійснюють батьки та близькі родичі, тому первинна профілактика та робота повинна починатися саме з родини.

Проведення радіолінійок та класних годин в ЗОШ №10
73 слайд

Проведення радіолінійок та класних годин в ЗОШ №10

Виставки: - Спеціальної літератури; - Плакатів; - Стінних газет; - Дитячих малюнків.
74 слайд

Виставки: - Спеціальної літератури; - Плакатів; - Стінних газет; - Дитячих малюнків.

Виховні заходи
75 слайд

Виховні заходи

Тренінги,семінари
76 слайд

Тренінги,семінари

Шкільні лінійки
77 слайд

Шкільні лінійки

З педагогами - Круглі столи; - Засідання Ради профілактики; - Тренінгові заняття.
78 слайд

З педагогами - Круглі столи; - Засідання Ради профілактики; - Тренінгові заняття.

З батьками - Лекторії; - Виступи на батьківських зборах.
79 слайд

З батьками - Лекторії; - Виступи на батьківських зборах.

Захист тврчіх проектів “Твоє майбутнє – в твоїх руках” ЗОШ №9
80 слайд

Захист тврчіх проектів “Твоє майбутнє – в твоїх руках” ЗОШ №9

Зустрічі з працівниками міського суду
81 слайд

Зустрічі з працівниками міського суду

Зустрічі з працівниками міліції
82 слайд

Зустрічі з працівниками міліції

Турнір з настольного тенісу до 1 грудня
83 слайд

Турнір з настольного тенісу до 1 грудня

Профілактичні заходи в рамках реалізації проекту « Школа сприяння здоров'ю» - Ранкова зарядка;
84 слайд

Профілактичні заходи в рамках реалізації проекту « Школа сприяння здоров'ю» - Ранкова зарядка; - Конкурси; - Змагання; - Вікторини .

Виготовлення інформаційних буклетів - Для учнів; - Педагогів ; - Батьків
85 слайд

Виготовлення інформаційних буклетів - Для учнів; - Педагогів ; - Батьків

Виступи лекторської групи з лекціями на правову тематику
86 слайд

Виступи лекторської групи з лекціями на правову тематику

Профілактична робота в рамках викладання курсу за вибором « Корисні навички» та факультативу « Рівни
87 слайд

Профілактична робота в рамках викладання курсу за вибором « Корисні навички» та факультативу « Рівний –рівному» ЗОШ №10

88 слайд

89 слайд

90 слайд

91 слайд

Отзывы на uchebniki.org.ua "ІНФОРМАЦІЯ" (0)
Оставить отзыв
Прокомментировать
Регистрация
Вход
Авторизация